zondag 19 juni 2011

Vaderdag.

Minny en Hayo zijn Zaterdag op vaderdag geweest,zondag hadden ze het druk.
zaterdagmiddag na het warm eten zijn we naar beesterzwaag geweest,ik moet zeggen er waren prachtige winkels maar je beurs moet ook goed gevuld zijn.
Na, koffie met heerlijke appelgebak met ijs en een vriendelijke bediening zijn we weer naar Joure vertrokken ,want daar zijn we in één auto gestapt en gaan we elk een kant uit.
In Heeg heb ik nog een wandeling gemaakt,want de zon scheen.
Om half zes was ik weer thuis,daar was Andries met de heg bezig ook heeft hij het goede lampje even in gedaan dus alles is weer netjes.
Zondag nog vaderdag Dick + zijn geweest even bijgepraat en de reis geregeld.
Gegeten en om één uur zijn ze weer vertrokken.
Ik ben even aan het werk gegaan bedden verschoond en gewassen,schroefjes vast gedraaid e.d.
Even dit bijwerken,straks omkleden dan gaan we ergens eten.
Morgen vroeg als het droog is ga ik eerst naar de tennis, daarna zien we wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten