zaterdag 11 juni 2011

Maandag 6 juni gebridge bij Mariet het was erg gezellig.
Dinsdag ben ik even naar Akke op de fiets geweest,daar koffie gedronken.
Daarna naar de tuin van Akke om verse sla te halen en aardbeien Akke is op de tuin gebleven dat is haar grootste hobby ik ben weer rustig terug gefietst naar Gaastmeer.
Woensdag hier gebridge,Haye met Mieke.
Haye heeft Yt de telling geleerd dan wordt het spel gelijk spannender .
Donderdag eerst een uur lopen in het Rasterhof park,daarna naar Marjan om koffie die had het druk want ze gaan nu voor een paar weken met vakantie.
Vrijdagmiddag heeft Haye mij met de fiets gebracht naar Sneek van daaruit zijn we naar de Galerie Oosthem gegaan Prachtig plekje,kunnen we wel eens met de boot naartoe.
Pinkster zaterdag, het weer is niet mooi het is erg dreigend,Cos en Hayo hebben het druk met de studie en hier valt de computer vaak uit dus blijven ze vandaag thuis om te leren.
Morgen koffietijd verwacht ik ze hier.

1 opmerking:

  1. Nou nou wat een prachtige blog,erg gezellig om te lezen.Knap dat je dit kunt.Je staat nu een mijn favorieten dus ik kan je nu helemaal volgen.Lijkt ons leuk om met 2 boten te zeilen ,en lunch nemen we lekker mee.
    Tot morgen en een fijne dag!!!
    gr Minny

    BeantwoordenVerwijderen