woensdag 3 augustus 2011

Woensdag 20 juli ben ik naar de tandarts geweest,mijn beugel was gebroken.
Het is in Sneek weer gemaakt,maar ik moet wel een nieuwe laten maken.
Ook Yt en Bea zijn vandaag jarig.
Bea is heel opgewekt zij heeft een leuke vriend.
Op vrijdag kwam Trudie die wilde graag met de randmeer zeilen,maar haar moter was kapot en het stormde we zijn even met mijn boot geweest maar het kon eigenlijk niet dus een keer het meer over toen weer naar huis.
Dinsdag 26 juli hebben we één dag met de fietsvierdaagse gefietst,30 km. want Janny had pijn aan haar knie.
We hebben heerlijk gegeten in Meppel bij Oase, daarna de stad ingegaan ik hen toen een paar witte sandalen van Ecco gekocht en ze lopen heerlijk.
1 Aug. Hoera Anne is jarig we zijn er tot halfdrie gezellig geweest,daarna nog even bij Thea koffie gedronken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten